خبرهای داغ:
جهاد خدمت و امیدآفرینی؛

  بیش از ۸۰۰ خانوار محروم، از خدمات گروه های جهادی بهره مند شدند

 

بیش از ۸۰۰ خانوار محروم، از خدمات گروه های جهادی بهره مند شدند
ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از خدمات گروه های جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده محروم به ارزش بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۱۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

قزوین_ ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در گفتگو با بسیج بیان کرد: با تفاهم نامه ای که با گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه، تیپ ۱۲ مستضعقین، گروه های جهادی بسیج دانشجویی، دندانپزشکی منعقد گردید، این گروه های جهادی به بیش از ۸۰۰ خانواده محروم انواع خدمات را ارائه نمودند.

وی ادامه داد: خدماتی که گروه های جهادی به خانواده های نیازمند ارائه نمودند حدود ۱۳۰۰ خدمت دندانپزشکی شامل کشیدن، ترمیم، عصب کشی جراحی و معاینه ،برای خانواده های تحت حمایت انجام شد.

ظاهری افزود: در زمینه مسکن تعداد ۵ منزل مددجویی توسط گروههای جهادی احداث و بیش از ۱۸۰ واحد مسکونی را تعمیر و تحویل خانواده های ولی نعمت قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: گروه های جهادی در زمینه های دیگری نظیر اطعام، تامین جهیزیه و لوازم خانگی، توزیع بسته سبد غذایی و سایر خدمات پزشکی نیز ارائه خدمات به مددجویان داشته اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: انجام بیش از ۱۲۰ ویزیت پزشکی تخصصی توسط پزشکان متخصص، توزیع سبد غذایی و تامین ۱۴۱عدد لوازم ضروری منزل قسمتی از خدمات انجام شده به خانواده های ولی نعمت در سال گذشته بوده که با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده با گروه های جهادی این خدمت در سال جدید با وسعت و تعداد بیشتر ایجاد می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار